تفاوت جراحی مرسوم ایمپلنت با روش ایمپلنت در یک روز R2gate

وقتی یک دندان از دست مي رود ، بافت هاي اطراف آن به مرور زمان تحليل رفته و دندانهاي مقابل و مجاور آن به سمت ناحيه بي دنداني جابجا مي شوند هرچه تعداد دندانهاي از دست رفته بيشتر باشد مشكلات پيش آمده هم بيشتر بوده و حتي در چهره فرد هم ظاهر مي شود. به همین دلیل ضروری است که هر چه سریعتر برای کاشت دندان (ایمپلنت) اقدام کنید.

اگر ترس ، درد و اثرات جانبی جراحی های مرسوم ایمپلنت شما را نگران کرده است و تا کنون برای ایمپلنت دندان اقدام نکرده اید، شما میتوانید به کمک روش جدید ایمپلنت در یک روز One day implant با كمترین درد و خونریزی و بیشترین دقت صاحب دندان جدید شوید. عوارض جانبي در این روش به قدری کم است که حتی کسی متوجه نمی شود شما جراحی ایمپلنت داشته اید.

در ایمپلنت در یک روز با استفاده از تكنولوژي R2gate بدون نياز به شکافتن لثه كاشت ايمپلنت با كمترين درد و خونریزی انجام می شود. بعد از کاشت دندان (ایمپلنت) دوره درمان بسیار کوتاه است و حتی نیازی به بخیه زدن نیست !!

اگر هنوز به این روش شک دارید و از جراحی ایمپلنت می ترسید، در ادامه شما را به مقايسه تفاوت های ایمپلنت در یک روز و روش مرسوم جراحی كاشت ایمپلنت دعوت مي كنيم.

در روش مرسوم كاشت ايمپلنت :

• تصمیمات جراحی و پروتزي يعني فاصله پايه ايمپلنت از دندان های مجاور ، محل قرار گيري و زاويه آن ، مراقبت از لندمارك هاي مهم آناتوميك نظير عصب ، سينوس و شريانها و نظاير آن براساس تجربه و مشاهدات چشمی جراح گرفته می شود.
  • جراحی با برش لثه (فلپ) و گاها با درد و خونريزي همراه است و همچنين ریسک عفونت آن و به طول انجاميدن ترميم زخم ناشي از جراحي وجود دارد .
  • از آنجايي كه محل كاشت ایمپلنت و زاویه آن براساس تشخیص تجربی دندانپزشک در طول جراحی است امکان اینکه نتیجه جراحی از طرح درمان در نظر گرفته شده متفاوت باشد، می رود.

روش های مرسوم و قدیمی جراحی ایمپلنت بدون استفاده از تکنولوژی R2gate

كاشت ايمپلنت در يك روز (One Day Implant )

• جراحی ایمپلنت براساس اطلاعات سه بعدی ؛ از تلفیق اطلاعات ديجيتالي بدست آمده از اسكن دندانها و سی تی اسکن و آناليز آنها توسط كامپيوتر به كمك تكنولوژي نوين R2gate و با در نظر گرفتن تمامی اطلاعات مهم نظیر ارتباط با دندان مقابل، استخوان و لثه و موقعيت سينوس هاو عصب ، محل كاشت و زاويه پايه هاي به دقت و با كمترين خطا تعيين مي گردد .
  • در اين روش با استفاده از استندجراحي يا همان Surgical Guide كه توسط پرينتر سه بعدي با دقت بسيار بالا ساخته مي شود امكان جراحي دقيق و حتي بدون نياز به برش لثه فراهم مي گردد.
  • با كمك كامپيوتر و ساخت پروتز مجازي در فضاي سه بعدي امكان مشاهده نتيجه درمان از قبل ميسر مي گردد و پروتز موقت براي پايه ها ساخته مي شود.

البته بهره مندي از مزاياي كاشت ايمپلنت در يك روز one day implant به شرايط فكي و ميزان استخوان در دسترس بستگي دارد كه اگر در صورت عدم پيگيري به موقع درمان استخوان دچار تحليل شود و حجم كافي استخوان در دسترس نباشد ناچار بايد به سراغ همان روش هاي مرسوم و جراحي هاي بازسازي استخوان رفت كه كاري سخت و زمان بر خواهد بود و نتيجه درمان در بسياري از موارد قابل پيش بيني نيست.

تماس با ما!

برای کاشت دندان در یک روز با کمترین درد و خونریزی آماده هستید؟ خیلی عالی ! شما می توانید با تلفن و ایمیل زیر با ما در تماس باشید، در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ خواهیم داد !

36342222 -071

شیراز- بلوار معالی آباد، نبش خیابان دوستان، ساختمان اداری الوند- طبقه چهارم، واحد 404